ניר זר – קואצ'ר

אהבה עצמית – איך לאהוב את עצמי?

איך ללמוד לאהוב את עצמך
תוכן עניינים

לאחר מספר שנים בתחום של אימון אישי, אני עדיין מצליח כל פעם מחדש להיות מופתע לחיוב מדרכי ההתמודדות, התובנות והמסקנות אליהם מאומנים שלי מצליחים להגיע, להשריש ולהנחיל אותם בעצמם. בואו נדבר לרגע על חיזוק האופטימיות בעצמנו, אימון אישי וכמה דברים שבין לבין.

– "למדתי לקבל ולאהוב את עצמי"
– "הבנתי איזה דברים טובים יש בי"
– "הפכתי להיות אדם יותר אופטימי"

אלו הם רק חלק מהדברים שמאומנת שלי סיפרה לי, כשסיימה תהליך אימון משמעותי ויצאה לדרך חדשה. במהלך האימון והתהליך שחווינו יחדיו, היא התמקדה בלרכוש לעצמה כלים להתמודדות במצבים שונים, אהבה עצמית ומודעות לעצמה, ליכולות שלה ולשינוי הגדול שהיא עשתה.

אמנם אנשים חושבים שהם לא יכולים להשתנות, שזה סוג של חלום שלא יכול להתגשם, אבל זו לא באמת התמונה. צורת החשיבה שלהם כנראה התקבעה עם השנים, וההרגלים שלהם משאירים אותם צועדים במקום.

 

אופטימיות כגורם מפתח בהצלחתנו הכללית

כדאי שתדעו, זרם ניכר בעולם הפסיכולוגיה מאמין שגורם האופטימיות אצל האדם הוא אלמנט מפתח בהצלחתו הכללית בחיים, הצלחתו בפן החברתי של החיים, הכלכלי, המקצועי, העסקי והזוגי. מחקרים משנת 2006 מצאו שלמעלה מ-40% מהאנשים שקיבלו ייעוץ מפסיכולוג או עברו תהליך ליווי של אימון אישי לחיים (תהליכי קואצ'ינג ואחרים) התגלו כאנשים אופטימיים יותר מאחרים.

בטח לא יפתיע אתכם לשמוע שחשיבה חיובית, ואופטימית נמצאה במחקרים רבים לאורך השנים ככזאת שקשורה להערכה עצמית גבוהה, תדירות גבוהה יותר של פעילות גופנית, פעילות חברתית ענפה ואינטליגנציה גבוהה. בנוסף, מחקרים בקרב אנשים בגיל השלישי אפילו הגדיל לעשות ומצא שמבוגרים בעלי גישה חיובית היו בעלי סיכון נמוך יותר לחוות הידרדרות תפקודית. אבל אפילו יותר מכך, אופטימיות משפיעה על איך אנחנו מרגישים לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל. אופטימיות מוגדרת כתחושת ביטחון ותקווה לעתיד. הנקודה האופטימית לגבי החשיבה החיובית נמצא בקשר שלה למאפיינים אישיים וחברתיים רבים אחרים כגון נחישות, התמדה, מסוגלות עצמית וחוסן.

 

"רוצים שינוי!" – איך לאהוב את עצמי?

זרם החיים, השינויים התכופים והתקופה הדינמית בה אנחנו חיים מובילה אנשים לרצות שינוי, ובמקרים רבים הם רוצים אותו כאן ועכשיו. אז בואו לרגע נשים בצד את ה"כאן" ואת ה-"עכשיו", ונתמקד בהווה, ברגע, בתהליך. טבעם של תהליכים שהם לוקחים זמן, אנרגיה, מצריכים מאמצים ודוחקים אותנו לצאת מאזור הנוחות.

 

האם אני יכול לבצע את השינוי לבדי?

כל שינוי יתחיל קודם כל בכם, אך אפשר להסתייע בגורמי מקצוע אשר יקנו לכם ארגז כלים מועיל, עצות פרקטיות ויתוו לכם מסלול מהיר יותר למקום אליו אתם רוצים להגיע. אם כבר נקריתם לנקודה הזאת בה הופיע הרצון לשינוי אך לא הצלחתם להתמיד בתהליך השינוי לבדכם אז ודאי שכדאי לשקול את הסיוע של מאמן אישי לחיים. כלומר, אם נמשיך לנקוט באותם צעדים ותחת אותו ארגז כלים לא נוכל לצפות לתוצאות אחרות.

קואצ'ר אישי, מנטור עסקי, אולי אפילו פסיכולוג, כל אחד ומה שמרגיש לו נכון. אלו הם בעלי מקצוע שיכולים לדחוף אתכם לצאת מאזור הנוחות, לסייע לכם להיות מודעים לעצמכם בצורה מיטבית וכמובן לקבל את עצמכם ולאהוב את עצמכם, כי בכם מצוי הפתרון. אז בין אם מסתייעים באיש מקצוע כזה או אחר, ובין אם החלטתם לצאת מגדרכם, חשוב לזכור שאפשר לשנות, להשתנות ולהתפתח בכל מצב ורגע נתונים.

 

בנימה אישית

תנו לעצמכם את ההזדמנות ואת הקרדיט לצאת מאזור הנוחות שלכם. מישהו חכם אמר פעם שדווקא במקומות הכי לא נוחים, לומדים הכי הרבה, אמר וכנראה צדק. רק כך אפשר להפוך להיות האנשים שאתם רוצים באמת להיות.

אפשר לשנות ולהתפתח בכל מצב וזמן נתון. תנו לעצמכם את ההזדמנות לצאת מאזור הנוחות ולהפוך להיות האנשים שאתם רוצים באמת להיות. זה אפשרי, אנשים בדיוק כמוכם עשו ועדיין עושים את זה ומגיעים לתוצאות מדהימות בזכות כוח הרצון והבחירה שלהם לפעול.

אני סמוך ובטוח שאתם מסוגלים לעבור את התהליך הזה, שיש בכם את היכולת לשנות.

אני כאן בשבילכם ומחכה לצאת אתכם לדרך.
קדימה,
תתחילו היום.

רוצים לדבר על זה? אני זמין עבורכם לשיחת ייעוץ ללא תשלום

הגיע הזמן לקחת שליטה על החיים

התחילו תהליך אימון עם ניר זר
או קבעו שיחת ייעוץ ללא התחייבות

מאמרים נוספים
מתאמנים מספרים על החוויה​
ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות
ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות
מאמן אישי, זוגי ועסקי. מייסד ובעלים של חברת 'ניר זר בע"מ' לאימון ויעוץ. עוסק בתחום מעל 9 שנים. ליווה ואימן מאות אנשים בתהליכי אימון לעבר השגת היעדים והמטרות שלהם. זכות גדולה עבורי להוביל אנשים ולהיות חלק מהמסע שלהם לעבר הפסגה!
לייעוץ אישי ללא תשלום >>

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן