ניר זר – קואצ'ר

טיפול זוגי בתל אביב

טיפול זוגי בתל אביב בשיטת הקואצ'ינג

מערכת היחסים זקוקה לטיפוח ושיפור?
תהליך טיפול זוגי יעזור לכם ליצור זוגיות בריאה ומחזקת!
רוצים ליצור קשר ולקבוע שיחת ייעוץ ראשונית? בואו נדבר בווטסאפ
או שאפשר להשאיר פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם:
ניר זר מאמן אישי
Play Video about ניר זר מאמן אישי
100 +
לקוחות שאימנתי
0
שנות ניסיון באימון
1000 +
עוקבים ברשתות החברתיות
0 +
שעות אימון וטיפול

טיפול זוגי בתל אביב והסביבה

זוגות רבים שמתנסים בטיפול זוגי, מספרים לעיתים קרובות על החיפוש המייגע אחר המטפל המתאים, על הנדידה המתישה ממטפל אחד לשני, על ההשקעה הכספית האדירה לאורך השנים ועל התחושה המייאשת שלמרות הכול דבר לא משתנה. לא פשוט למצוא כימיה וחיבור עם מטפל זוגי מוכשר, אך לפני שאתם מתחילים לחפש, זכרו שלא כל מי שקורא לעצמו מטפל זוגי, הוא אכן מטפל זוגי. טיפול זוגי דורש התמחות מוגדרת, והוא שונה בתכלית מטיפול אישי. התהליך הטיפולי בזוג מצריך גישה שונה וראייה רחבה יותר מהגישה הטיפולית הנדרשת בתהליך האישי. אם אתם מתגוררים בתל אביב והחלטתם שהזוגיות שלכם ראויה להשקעה, לטיפוח, לשיקום ולהבראה, אך אינכם יודעים איך למצוא את המטפל הזוגי הנכון בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. הינה כמה עצות שיעזרו לכם בתהליך החיפוש אחר מטפל זוגי ויסייעו לכם לבחור במטפל המתאים.

מתאמנים מספרים על תהליך הטיפול הזוגי

הייתי אדם ביקורתי. שיניתי דפוסי חשיבה והרגלים שהיו לי. לא הייתי בוחרת משהו אחר.

נגן וידאו

שיניתי את הזוגיות שלי והביטחון העצמי שלי עלה.

נגן וידאו

לא ציפיתי לשינוי כזה מהיר. בהתנהלות האישית ובתחושה האישית שלי.

Play Video about נדב דמארי מתאמן

כלל אצבע בחיפוש מטפל זוגי מיטבי

כלל אצבע עיקרי הוא שלפני שמתחילים לחפש מטפל זוגי, יש לקבל החלטה על אופיו של הטיפול הרצוי. אם אתם זקוקים לשיחות נפש ארוכות, לבחינה מעמיקה של טראומות הילדות, לניתוח יסודי של העבר ולהסבר מלא על מצבכם בהווה, חפשו מטפל זוגי מוסמך, מורשה ומנוסה. אך אם העתיד המשותף חשוב לכם יותר ממצבכם בהווה; אם יש לכם חלומות שאתם רוצים להגשים יחד; אם עדיין לא מיציתם אחד את השנייה; ואם טרם כבשתם את כל היעדים והשגתם את כל המטרות, חפשו מאמן לזוגיות שיוביל אתכם בדרך מדהימה, אינטראקטיבית, ממוקדת ויעילה להבראת הזוגיות, לחיזוק מערכת היחסים, לשיקום ערוצי התקשורת, לחיבור מחודש למחויבות הדדית ולעתיד זוגי טוב יותר.

 

 

התמדה מובילה להצלחה

כמו כל תהליך טיפולי גם טיפול זוגי עשוי להיות מורכב ומאתגר. התהליך הטיפולי מציף בבני הזוג קשיים רגשיים, טענות הדדיות, האשמות וכעסים. הטיפול הרגשי מסייע לבני הזוג להוציא את הקשיים החוצה, להתבונן בהם, לשוחח עליהם, לחשוב עליהם ולשחרר אותם. בתהליך האימון הזוגי בני הזוג משתמשים בקשיים הזוגיים שלהם כדי לחבור שוב זה אל זו ולבנות עתיד משותף טוב יותר. האימון הזוגי עוזר לבני הזוג להתמיר את הקשיים לאתגרים ואת האתגרים ליעדים. בני הזוג משתמשים ביעדים הללו כדי לתרגל עבודת צוות, תקשורת טובה והדדיות. מפגישה לפגישה הם נדרשים להוכיח את יכולתם לשתף פעולה ולעבוד יחד כצוות. ההתמדה חיונית בתהליך האימוני, והיא זו שעוזרת לבני הזוג להתמודד עם הקשיים ולצעוד יחד בדרך המשותפת שהם מתווים לעצמם.

 

 

טיפול זוגי בתל אביב – הזדמנות לטיפוח וחיזוק הקשר

תל אביב, העיר הגדולה, מציעה לזוגות המחפשים טיפול זוגי, שפע של הזדמנויות לטיפוח הזוגיות, לחיזוק הקשר ולהבראתו. אם אתם מחפשים תהליך זוגי איכותי שיזכיר לכם את כוחה של האהבה ויסייע לכם לרתום אותה להמשך הדרך, אל תוותרו על אימון זוגי בתהליך קואצ'ינג מקצועי ואיכותי. ניר זר, קואצ'ר מוסמך לזוגיות, ינחה אתכם בדרך לזוגיות טובה, איכותית, משופרת וחזקה מתמיד. רוצים לשמוע עוד על יתרונותיו של הקואצ'ינג לזוגיות? אני מזמין אתכם להכיר זה את זו מחדש. אז דברו איתי, ובואו נתחיל לעבוד.

הגיע הזמן ליצור שינוי זוגי אמיתי

לקביעת שיחת ייעוץ דרך ווטסאפ:​

אם תרצו שאחזור אליכם טלפונית, השאירו פרטים בטופס:​

קצת על שיטת הקואצ'נג שלנו

השיטה שלנו ממוקדת מטרות ומתאימה לזוגות שרוצים לשנות הרגלים שליליים וליצר זוגיות בריאה, יציבה ומכילה. שיפור יכולות תקשורתיות בין בני הזוג מאפשרת יצירת שיח כנה, מכבד המסייעת לזוג להתגבר על המכשולים במערכת היחסים. נתמקד בשיפור ההקשבה בין בני הזוג והבנת הצרכים של הצד השני ונעצים אחד את השנייה. אנחנו בטוחים בשיטה שלנו, אנחנו רק צריכים אתכם מחויבים ב-100% לתהליך והתוצאות יגיעו במהירות.

הצוות שילווה אתכם בתהליך

ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות

ניר זר

מאמן אישי ועסקי בעל נסיון של 9 שנים, איש משפחה, יזם ומייסד תכנית הפסגה שעברו בה מעל ל-200 מאומנים, הבעלים של חברת ניר זר בע׳׳מ חברה המתמחה באימון אישי עם צוות של 3 מאמנים בכירים שעובדים לפי מודל תכנית הפסגה.

טל דוידוף​

טל דוידוף

מאמן מנטאלי מעל 3 שנים, אימנתי כבר מעל 100 איש, מוביל אנשים לתהליכי הצלחה ושינוי של השגת מטרות ויעדים, הצלחה בזוגיות, עסקים, מקצועית, מול המשפחה, מול הסביבה ובעיקר מול עצמם. אחרי שנים של התמודדות עם חוסר ביטחון עצמי, ריצוי, תקיעות, דחיינות והימנעות, החלטתי לבנות את עצמי מחדש ולשבור את כל החסמים, מאז ועד היום אני מלווה אחרים לשינוי ההרגלים ושיפור חייהם אם הצלחתי להשיג את המטרות שלי, כל אחד יכול!

יעל דרומר

יעל דרומר

מאמנת אישית ומנטורית לביטחון עצמי, מתמחה בתהליכים אישיים והשגת יעדים דרך חיבור פנימי עוצמתי. את השפעת האימון האישי חוויתי כמהנדסת ושנים בחברות הייטק כשעשיתי שינוי דרמטי בחיי. בשנים האחרונות אימנתי עשרות אנשים בתהליכים פורצי דרך, להעצמה, הגשמת מטרות וחיים מלאי משמעות. הכלי החזק ביותר מבחינתי זו האמונה ביכולת של כל אדם להגיע לחיים אליהם הוא שואף ואף מעבר.

מענה לשאלות חשובות שאולי יש לך

מתחילים בהיכרת ראשונית דרך הטלפון במטרה להכיר קצת, להבין את הרצונות, אתגרים ובעיות שעומדות בדרך שלך וכמובן למסור לך את כל הפרטים המלאים לגבי תהליך האימון ולענות על כל שאלה. במידה והכל בסדר, ממשיכים קדימה.

בשביל לענות על השאלה הזו בצורה מלאה, כנראה שאצטרך להכיר אותך ולשוחח איתך קצת, מזמין אותך ליצור קשר.

ואם לענות בכל זאת, מנסיוני רוב הרצונות שלנו נמצאים בתחום ההשגה שלנו. רובינו רוצים דברים שהם בהחלט אפשריים ופשוט דורשים עבודה על חיזוק / שינוי של הרגל או תכונה שלנו.

זה יכול להיות ביטחון עצמי בפן הזוגי, שינוי הרגל התנהגותי אישי שמפריע לצד השני, שיפור התקשורת הזוגית או כל דבר אחר שגורם לזוגיות להתפרק.

אני ממליץ להגיע ביחד, כדי שאוכל לשמוע את שני הצדדים, להבין את האתגרים והקשיים של שני בני הזוג ולהגיע ביחד להחלטות המוסכמות על שני הצדדים.

עם זאת, בסופו של דבר זו שאלה שאתם צריכים לענות עליה בעצמכם, כי אצל כל זוג הדינמיקה שונה, ורק אתם יודעים מה אתם מרגישים באמת.

כל גיל וכל מין כמובן. היום תמצאו אנשים מכל הסוגים והסיבות שבחרו להתחיל תהליך של אימון זוגי.

נשים, גברים, צעירים או מבוגרים, כולם יכולים למצוא פתרונות אמיתיים לבעיות במערכת היחסים!

סיימתי בהצלחה לימודי תעודה ב-ICCM, מהמכללות המובילות בישראל ללימודי אימון. בנוסף סיימתי בצלחה לימודי תעודה בעידן ההורות, מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הנחיית הורים עם התמחות בקשב וריכוז.

מאז יצא לי לעבוד עם מאות מתאמנים שונים מכל המגזרים, המינים והגילאים וללוות זוגות ליצירת זוגיות מוצלחת וטובה.

ברור! אם אימון זוגי זה משהו שיכול להתאים לך, כדאי דבר ראשון להכיר באופן ראשוני ולראות שיש בינך לביני כימיה ושהאתגרים שעומדים בפניך הם משהו שלדעתי המקצועית האימון הזוגי יוכל לעזור לך.

אפשר תמיד להתקשר אליי למספר: 054-253-3368⁩

"לפעמים מרב אפשרויות לא רואים את הדרך. לפעמים, החיים פשוט מציבים בפנינו מכשולים והרבה פעמים קשה בכלל להגיד מהו הדבר המדוייק שעוצר אותנו. מה שבטוח, הפוטציאל שלך לחיות חיים נפלאים, תמיד נמצא שם"

במה האימון הזוגי יכול לעזור לך?

אימון זוגי - הקשבה לצד השני

הקשבה לצד השני

במערכת היחסים לשני בני הזוג יש תפקיד, אך גם צרכים ורגשות.
הצעד הראשון לזוגיות איתנה הוא הבנת הצרכים, הרגשות והרצונות של הצד השני, והכלה אמיתית שלהם.

אימון זוגי - שיפור התקשורת

שיפור תקשורת

תקשורת טובה, נכונה ובריאה מובילה למערכת יחסים חזקה, שלא ניתנת לפירוק. הבנה של איך מתקשרים בצורה נכונה, מתוך מקום של כבוד והסברה, וללא אגו, יכולה לעזור בהתגברות על מכשולים במערכת היחסים.

שמחה ואושר

שמחה ואושר

אנשים הנמצאים במערכת יחסים מאושרת הם אנשים שיודעים לאזן בין עולמם הפנימי לבין הצד השני.
מערכת יחסים היא מעגל של העצמה – ככל שנשפר אותה, נראה גם שיפור אישי ועלייה באושר הפנימי.

למי מתאים טיפול זוגי?

כוונה אמיתית

לזוגות שיודעים שיש להם את היכולת המנטלית להשיג את מה שהם רוצים אבל מבינים שהדרך לשם כוללת עבודה משותפת, כבוד הדדי ויציאה מאזור הנוחות.

שינוי הרגלים

לזוגות שרוצים לעצור את כדור השלג השלילי, שהורס את הזוגיות, ורוצים לשנות הרגלים וליצור זוגיות טובה, מכילה, יציבה וחזקה.

לטווח ארוך

מערכת יחסים היא עבודה של ממש. חשוב להבין שהשינוי לא יבוא לבד, ויש צורך לעצור להקדיש זמן ומאמץ בתהליך ארוך טווח.

לראות את האחר

זוגיות נבנית לאורך שנים, והבסיס שלה הוא הקשבה והכלה. רק כאשר נגיע במטרה אמיתית להקשיב נוכל להבין ולהכיל את רצונות הצד השני.

הצלחה

לא משנה מהיכן נובעת הבעיה, האימון הזוגי יוכל לעזור לך למקד את המחשבות, לבנות תכנית ברורה ולהבין בדיוק מה צריך לקרות כדי שהזוגיות תצליח.

אם הגעתם עד לפה, כנראה שהתהליך הזה הוא בשבילכם.

לקביעת שיחת ייעוץ דרך ווטסאפ:​

אם תרצו שאחזור אליכם טלפונית, השאירו פרטים בטופס:

לייעוץ אישי ללא תשלום >>

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן