ניר זר – קואצ'ר

קואצ'ר בפתח תקווה

קואצ'ר מומלץ בפתח תקווה

לטפס מעל המכשולים של החיים בדרך להשגת המטרות שלך במהירות ותוך שמירה על איזון בחיים.

רוצים ליצור קשר ולקבוע שיחת ייעוץ ראשונית?
בואו נדבר בווטסאפ
או שאפשר להשאיר פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם:
ניר זר מאמן אישי
Play Video about ניר זר מאמן אישי
קצת עליי
100 +
לקוחות שאימנתי
0
שנות ניסיון באימון
1000 +
עוקבים ברשתות החברתיות
0 +
שעות אימון וטיפול

אימון אישי בשיטת ניר זר בפתח תקווה

נעים מאד שמי ניר, ואם עדיין לא יצא לנו להכיר חשוב לדעת שאני מאמן מוסמך מטעם מכללת ICCM ישראל ומתמחה באימון תוך כדי שינוי הרגלים ומתן כלים להתמודדות. לפעמים, הפער בין הרצוי למצוי יכול להראות גדול. אבל אם הגעת לכאן כנראה שברור לך שאפשרי עבורך להגיע למטרה שלך ולהצליח בגדול.
 
תהליכים מקצועיים בשיטת האימון עוזרים למיליונים ברחבי העולם לשבור מחסומים, להגשים מטרות, לייצר מוטיבציה ולהצליח בתחומים החשובים ביותר ביניהם: זוגיות, קריירה, בריאות והתמודדות גם עם החלקים הלא פשוטים של החיים.
 
אני מזמין אותך ליצור איתי קשר וביחד נבדוק מה בדיוק אנחנו רוצים ואיך הכי כדאי להגיע לשם. ההבדל היחיד בין חלום רחוק למטרה אפשרית הוא תכנית פעולה נכונה.
ניר זר - קואצ'ינג עסקי

איך בוחרים קואצ'ר מומלץ בפתח תקווה?

לפני שאתם מחפשים קואצ'ר בפתח תקווה, כדאי שתשאלו את עצמכם מה בדיוק אתם רוצים. בניגוד לתהליכי טיפול רגשיים תהליך האימון הוא מדויק מאוד, ממוקד ותכליתי. הטיפול הרגשי עשוי להסביר לכם את מצבכם הנוכחי באמצעות בחינה מתמדת של אירועי העבר. אף שחשוב להתמודד עם טראומות עבר, ההתמודדות כשלעצמה אינה מסייעת לעצב עתיד טוב יותר. התהליך האימוני אומנם מכיל את טראומות העבר, את המשברים ואת ההתנסויות הקשות שהשפיעו עליכם ועיצבו את מציאותכם הנוכחית, אך בה בעת הוא מסב את תשומת ליבכם אל העתיד ועוזר לכם לעצב אותו כרצונכם. כדי להשפיע על עתידכם ולשנות את חייכם לטובה אתם חייבים להתמסר לתהליך האימוני, להתחייב לו ולהשקיע בו.

כתובת: אימבר 14 פתח תקווה

מתאמנים מספרים על התהליך

מתאמנים משתפים בתהליך אימון

נגן וידאו

מרים שחורי מפתח תקווה

נגן וידאו

יעקוב מפתח תקווה

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

קואצ'ר בפתח תקווה עם ניסיון

החיים המודרניים הם דינמיים וקדחתניים. הם לא משאירים מקום רב לתהיות, להתחבטויות ולשאלות קיומיות. הם דורשים מאיתנו לעמוד בקצב שלהם ומחייבים אותנו להגביר אותו עוד ועוד. כן, כאלה הם החיים, ואין לנו ברירה אלא להתמסר להם. לא פעם שואלים אותי – איך אפשר גם לעמוד בקצב המטורף של החיים וגם להצליח? זאת שאלה לא פשוטה, אני מודה, וכדי לענות עליה אני תמיד נעזר בכלים ששיטת האימון מעמידה לרשותי. רוצים לדעת איך לעמוד בקצב הבלתי אפשרי של החיים וגם להצליח בהם? צריך לנהל אותם. זהו, זה כל הסוד. ניהול מוצלח של החיים, מאפשר לנו לעמוד בכל הדרישות שהם מציבים לפנינו, להתמודד עם המכשולים בדרך ולהצליח. ולא סתם להצליח – להבריק בהצלחה.

החיים בפתח תקווה הוותיקה מצריכים מאיתנו יכולות תמרון לא פשוטות. העיר גדלה בקצב מדהים, האפשרויות שהיא מציעה לתושבים הן אין־סופיות, והתושבים עצמם כבר מבינים שכפי שהם מחויבים להצלחתם האישית, כך הם מחויבים להצלחת העיר שלהם. כי הצלחה אישית מובילה להצלחה קולקטיבית, והצלחה קולקטיבית מובילה לחיים טובים ואיכותיים יותר לכולם. פתח־תקוואים יקרים, רוצים לעלות על הדרך הבטוחה להצלחה? תהליך אימון אישי יעזור לכם גם לנהל את החיים וגם להצליח בהם. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על אימון אישי.

לצעוד קדימה עם קואצ'ר בפתח תקווה

אז מה בדיוק אתם רוצים? רוצים לשנות את חייכם לטובה? רוצים להצליח בחיים? רוצים להציב לעצמכם יעדים ולכבוש אותם? רוצים להגשים חלומות? אני לגמרי איתכם, ובדיוק בשביל זה אני כאן. אך שימו לב – מתאמנים רבים שלי יוצאים לדרך האימונית במחשבה שמטרת החיים היא הצלחה – בכל תחום, בכל היבט ובכל צורה. אולם תהליך אימוני מוצלח מלמד אותם שההצלחה היא רק פועל יוצא של מאמצי הדרך. אִם הדרך כוללת שינוי, גדילה וצמיחה, ואם השינויים ניכרים בכל צעד ושעל, רק אז אתם יכולים לדעת שאתם מצליחים באמת. נכון שנחמד להציב יעדים, להגדיר מטרות, לטוות חלומות ולהשיג את הכול, והתהליך האימוני אכן תומך בכך. אך אם לא תלמדו מהתהליך ואם לא תחבקו כל עדות קטנה לשינוי, כל הצלחה קטנה וכל הישג קטן, תתקשו לראות את ההצלחה הגדולה כשזו תגיע, ותתקשו להחזיק בה.

תהליך אימון מדויק עם ניר זר

תהליך האימון הוא אישי מאוד, מדויק ותכליתי. אין אימון אחד זהה לאחר, ואין כלל אחד שנכון לכולם. תפקידו של המאמן הוא להבין במדויק את צורכי המתאמן, לזהות את הקשיים העומדים בדרכו, לאתר את החוזקות שלו, ללמד אותו להשתמש בהן ולסייע לו לרכוש כלים נוספים שיעזרו לו לבנות לעצמו חיים מלאים, מספקים ומוצלחים. היכולת של המאמן לעזור למתאמן להבין מה נחוץ לו ולהראות לו את הדרך לעתיד המבטיח שלו מעידה על כישוריו ועל ניסיונו. כדי שתהליך האימון יצליח, הוא חייב להיות מדויק וחייב להתאים את עצמו למתאמן. וכדי שהמתאמן יצליח, הוא צריך את המאמן הנכון.

רוצים ללמוד איך לנהל את החיים בעוצמה ולהצליח? אני מזמין אתכם להכיר את נפלאות האימון, להתנסות בו וליהנות מיתרונותיו הרבים. אל תהססו. דברו איתי עוד היום, ויחד נצא לדרך המשותפת שתוביל אתכם להצלחה מוחלטת.

אני בביטחון מלא יכול לעזור לך להתקדם קדימה

לקביעת שיחת ייעוץ דרך ווטסאפ:

אם תרצו שאחזור אליכם טלפונית, השאירו פרטים בטופס:

מענה לשאלות חשובות שאולי יש לך

מתחילים בהיכרת ראשונית דרך הטלפון במטרה להכיר קצת, להבין את הרצונות, אתגרים ובעיות שעומדות בדרך שלך וכמובן למסור לך את כל הפרטים המלאים לגבי התהליך, איך הוא עובד ולענות על כל שאלה. במידה והכל בסדר, ממשיכים לפגישת אבחון.

בשביל לענות על השאלה הזו בצורה מלאה, כנראה שאצטרך להכיר אותך ולשוחח איתך קצת, מזמין אותך ליצור קשר.

ואם לענות בכל זאת, מנסיוני רב הרצונות שלנו נמצאים בתחום ההשגה שלנו. רובינו רוצים דברים שהם בהחלט אפשריים ופשוט דורשים עבודה על חיזוק / שינוי של הרגל או תכונה שלנו.

זה יכול להיות ביטחון עצמי, שינוי הרגל התנהגותי, מוטיבציה או אפילו סתם לעשות סדר בראש בדרך לבחירה הנכונה.

לרב האנשים נראה שהמטרות שלהם נמצאות בטוח של שנים רבות אם הן בכלל אפשריות. אני פה להגיד לך שבדרך כלל בתהליכים קצרים וממוקדים אפשר להשיג בדיוק מה שתרצה או לפחות לעלות על דרך מהירה לשם. זה הכל אצלך, אני רק אשמח לקחת חלק קטן בתהליך הזה 🙂

לאחר שביצענו פגישת אבחון,  והצבנו את המטרות שחשובות לך תוכל לבחור את המסלול שהכי מתאים לך מתוך שני מסלולים הבאים: מסלול מקוצר של שלושה חודשים או המסלול המלא של שישה חודשים.

יש לא מעט אנשים שאחרי השגת המטרות שלהם מוצאים דברים חדשים, גדולים יותר ומאתגרים יותר שהם רוצים בחיים ואז בוחרים להמשיך הלאה לתהליכים נוספים. הבחירה בידיים שלך.

בנוסף, חשוב לציין שאין כאן פתרון קסם, תהליך אימון זו עבודה. איכות העבודה שלך וההתמדה שלך בתהליך האימון, כולל עשיית המשימות, יקבע את תוצאותיו.

ברור! אם תהליך אימון זה משהו שיכול להתאים לך לדעתך, כדאי דבר ראשון להכיר באופן ראשוני ולראות שיש בינך לבין המאמן כימיה ושהאתגרים שעומדים בפניך הם משהו שלדעתו המקצועית תהליך אימון יכול לעזור להם.

אפשר תמיד להתקשר אליי למספר: 054-253-3368⁩

שאלה מצויינת.
אתחיל בלומר ששתי השיטות בעלות יתרונות רבים ומתאימות למגוון רחב של אנשים שונים.

טיפול פסיכולוגי הוא בדרך כלל תהליך ארוך הכולל פגישות רבות על פתירת טראומות מהעבר, חקירה של מערכות יחסים, עבודה על נושאים נפשיים כמו דיכאונות ועוד.

אימון אישי אמנם עשוי לעבוד גם על אלו אבל בדרך כלל יהיה מבוסס על השגת תוצאות פרקטיות ומדידות. למשל, בניית זוגיות מעולה, בחירת או הצלחה בקריירה, יצירת מוטיבציה או בטחון עצמי ועוד.

הטכניקות המיוחדות של שיטת הקואצ'ינג מצויינות להשגת מטרות מסוג אלו בזמן כמה שיותר קצר. כך למעשה האימון תמיד מתמקד על מה שיהיה הערב ומחר, איך נוכל לפעול ולהתמודד בדרך להשגת המטרה שלנו.

כל גיל וכל מין כמובן. היום תמצאו אנשים מכל הסוגים והסיבות שבחרו להתחיל תהליך אימון אישי.

החל ממנכ"לים של חברות, נשים, גברים, צעירים, מבוגרים ואפילו ילדים.

סיימתי בהצלחה לימודי תעודה ב-ICCM, מהמכללות המובילות בישראל ללימודי אימון. בנוסף סיימתי בצלחה לימודי תעודה בעידן ההורות, מהמכללות המובילות בישראל ללימודי הנחיית הורים עם התמחות בקשב וריכוז.

מאז יצא לי לעבוד עם מאות מתאמנים שונים מכל המגזרים, המינים והגילאים.

מתחילים בשיחת טלפון ראשונית להיכרות. בשיחה חשוב לי ללמוד מה בדיוק המטרות שלך, מה האתגרים שעומדים בפניך וכמובן לספר לך בדיוק איך תהליך עובד.

לאחר השיחה, אם הכל בסדר, ממשיכים בתחילת תהליך.

"לפעמים מרב אפשרויות לא רואים את הדרך. לפעמים, החיים פשוט מציבים בפנינו מכשולים והרבה פעמים קשה בכלל להגיד מהו הדבר המדוייק שעוצר אותנו. מה שבטוח, הפוטציאל שלך לחיות חיים נפלאים, תמיד נמצא שם"

במה שיטת הקואצ'ינג יכולה לעזור לך?

מציאת כיוון בחיים

מציאת כיוון בחיים

יציאה מאזור הנוחות, עלייה בבטחון העצמי וקבלת החלטות נכונה ללא השפעת לחצים חיצוניים כמו חברים או משפחה כדי למצוא וליצור את החיים שמגיעים לך.

הגשמת פוטנציאל

הגשמת פוטנציאל

ניפוץ מחסומים והרגלים ישנים כדי למצות את הפוטנציאל הטמון בך. השגת מטרות בזמן הקצר ביותר ותוך שמירה על איזון והנאה מהחיים.

שמחה ואושר

שמחה ואושר

אדם שמח הוא אדם שהעולם הפנימי שלו מאוזן ושלם עם חייו החיצוניים. בתהליך אימון אישי נשאף לייצר שלווה ביחד עם התקדמות והשגת רצונות בחייך.

למי מתאים לעבור תהליך אימון אישי?

ביטחון עצמי

לאנשים שיודעים שיש להם את היכולת הפיזית להשיג את מה שהם רוצים אבל מבינים שהדרך לשם כוללת מנה נכבדת של בטחון עצמי ויציאה מאזור הנוחות.

מוטיבציה

לאנשים שרוצים להפסיק על הדחיינות, לעצור את הלופ של תחילת שינוי וחזרה למצב הקודם שכל כך הרבה אנשים תקועים בו.

מציאת כיוון

מתלבטים לגבי הקריירה או העסק? ברור. בעולם של היום זה לא פשוט לבחור, במיוחד אם יש לחצים נוספים מצד משפחה וכו'.

מציאת/שיפור זוגיות

דווקא בעולם המודרני עם שפע האפשרויות והמידע, הרבה אנשים מרגישים שהם לא מצליחים למצוא את עצמם מבחינה זוגית. בין אם קיימת זוגיות שיש מה לשפר בה או שרוצים למצוא אחת כזו.

הצלחה

בסופו של דבר, לא משנה באיזה תחום נמצא האתגר שלך, שיטת הקואצ'ינג תוכל לעזור לך למקד את המחשבות, לבנות תכנית ברורה ולהבין בדיוק מה צריך לקרות כדי להגיע לשם.

אם הגעת עד לפה, כנראה שהתהליך הזה הוא בשבילך.

לקביעת שיחת ייעוץ דרך ווטסאפ:

אם תרצו שאחזור אליכם טלפונית, השאירו פרטים בטופס:

לייעוץ אישי ללא תשלום >>

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

סגירת תפריט
מומלץ לקבוע פגישה בזמן שנוח לך. פשוט בוחרים את התאריך והשעה הרצויים בלוח השנה פה למטה:
דילוג לתוכן