ניר זר – קואצ'ר

קואצ'ר לביטחון עצמי

ביטחון עצמי
תוכן עניינים

אנשים שנהנים מביטחון עצמי גבוה בדרך כלל מקרינים את זה לסביבה. הם נראים שלמים עם עצמם, מסופקים, רגועים, חזקים ועוצמתיים. אנשים מלאי ביטחון עצמי הם בדרך כלל מאוד כריזמטים ומושכים. אנשים אחרים אוהבים לשהות במחיצתם ולדבר איתם, ולא בכדי. אבל לא תמיד קל להקרין ביטחון ועוצמה, וזה לא בהכרח המצב הטבעי שלנו. הדרך לחיים מלאי ביטחון עצמי רצופה עקומות למידה ומחייבת הבנה פנימית מעמיקה. אך למרות הקשיים היא בהחלט אפשרית.

אני מאמין שביטחון עצמי הוא מצב נרכש שנובע מעבודה עצמית אינטנסיבית והיכרות מעמיקה עם כל הרבדים האישיים, הנפשיים והרגשיים שלנו. אפשר לעשות את זה לבד, אך מומלץ יותר להיעזר במורה דרך הבקיא בנבכי הלב והנפש ויודע איך לרתום אותם להצלחה מעשית. ואין מורה דרך טוב יותר לחיזוק הביטחון העצמי מאשר קואצ'ר לביטחון העצמי.

רוצים לדעת איך עושים את זה? איך צוברים ביטחון עצמי ושומרים עליו? איך מקרינים חוזק ועוצמה ובאמת מרגישים חזקים ועוצמתיים מבפנים? בואו נבדוק יחד מה זה ביטחון עצמי, איך רוכשים אותו ואיך מתרגלים אותו בחיי היום־יום.

 

למה מתכוונים כשאומרים ביטחון עצמי גבוה?

פעמים רבות משתמשים בביטוי ביטחון עצמי כאמצעי להגדיר אנשים חזקים ומצליחים, מלאי עוצמה פנימית וחיצונית וקסם אישי. עלינו לזכור שלא כל מי שמקרין ביטחון עצמי גבוה הוא באמת אדם בטוח שמודע לערך האישי שלו. ביטחון עצמי הוא יכולתו של אדם לסמוך ללא פשרות על שיקול הדעת שלו, על היכולות שלו ועל האמת הפנימית שלו. אדם שמודע לערך הפנימי שלו; שיודע שהוא ראוי, מוכשר ומיומן על אף כל הפגמים שלו; שמכיר את הפגמים שלו ומקבל אותם באהבה; שאוהב את עצמו אהבת אמת – הוא אדם שנהנה מביטחון עצמי גבוה, ובכך אי אפשר לטעות.

רבים מאיתנו מתמודדים בקביעות עם דפוסי חשיבה שליליים. מדובר בתכנות עצמי שלילי שהוטמע בנו בתקופה מוקדמת מאוד בחיינו בהשפעת הורינו או אנשים קרובים והתעצם בחלוף השנים וככל שנאלצנו להתמודד עם קושי, כאב, חוויות טראומטיות ומצוקות שונות. התכנות השלילי הזה מלווה אותנו לאורך כל החיים ומתעצם מדי יום. הוא הסיבה לכך שאנחנו מרגישים חסרי ערך, לא ראויים, לא מסוגלים, לא אהובים, עם תחושת דימוי עצמי נמוך והוא המקור העיקרי לביטחון עצמי נמוך. עד שלא נתמודד איתו ונבין אותו – מה המקור שלו, מה מעצים אותו ולמה יש לו השפעה כל כך מכרעת בחיים שלנו – לא נוכל להתחיל לעבוד על תחושות הערך העצמי ולא נוכל לבנות ביטחון עצמי גבוה.

 

איך קואצ'ר לביטחון עצמי תורם לחיזוק הביטחון?

אנשים שמעריכים את עצמם יודעים שהם יכולים להתמודד עם כל מה שקורה להם בחיים. הם מבינים שהם ראויים לחיים טובים ומסוגלים להשיג אותם. למה? כי הם יודעים שהם זכאים לכך. למה? כי הם אוהבים את עצמם. אתם ודאי שואלים את עצמכם איך קואצ'ר לביטחון עצמי יכול ללמד אותנו לאהוב את עצמנו. התשובה הכנה ביותר היא שהוא לא יכול. רק אתם יכולים ללמוד איך לאהוב את עצמכם. הקואצ'ר שם כדי להראות לכם את הדרך.

תהליך אימון אישי הוא המקום שבו תגלו את עצמכם מחדש. המרחב האישי, הבטוח והמוגן שהמאמן יוצר למען המתאמן; השיחה הכנה והמעמיקה על החלומות, השאיפות והרצונות של המתאמן; הגדרת היעדים ומילוי המשימות היומיות בדרך להשגת היעדים ולהגשמת החלומות – כל אלה עוזרים למתאמן לטפח קשר חזק עם עצמו, להכיר את עצמו, להתוודע מחדש לכלים הטמונים בו, להעריך את החוזקות שלו ולצבור ביטחון ביכולות האישיות שלו.

 

ביטחון עצמי הוא לא משהו שנולדים איתו. זה משהו שרוכשים אותו בתהליך שלעיתים קרובות הוא מפרך, מייגע ומתיש. אך הוא בהחלט שווה את זה. ביטחון עצמי גבוה משנה את החיים שלנו לטובה ומאפשר לנו לנסוק לשחקים ככל שאנחנו רק רוצים. השמים הם כבר לא הגבול.

אז מהם הטיפים של קואצ'ר לביטחון עצמי ממליץ לעשות לשיפור הביטחון?

  1. קודם כל מתכוננים לעבודה עצמית אינטנסיבית. כמו כל דבר בחיים, גם את הביטחון העצמי שלנו אנחנו צריכים לרכוש. איך עושים את זה? מתחילים בזיהוי דפוסי החשיבה השליליים, המעכבים והמזיקים; משנים את דפוסי החשיבה השליליים ומתרגלים חשיבה חיובית;
  2. מכירים את עצמנו מחדש, לעומק. ההיכרות המעמיקה עם העצמי מניעה תחושות של אהבה עצמית. והאהבה העצמית מלמדת אותנו להאמין בעצמנו וביכולות שלנו; אנחנו לומדים לעשות את מה שאנחנו מאמינים בו ויודעים שהוא נכון, ובתוך כך מתעלמים מביקורת, שיפוט או לעג של אחרים;
  3. אנחנו מביעים נכונות לצאת מאזור הנוחות שלנו כדי להשיג דברים טובים יותר; אנחנו מתמודדים עם הפחד מכישלון ומהרצון להימנע מסיכונים ולומדים לנוע דרך הפחד ויחד איתו;
  4. אנחנו מקבלים את הפגמים שלנו, מודים בטעויות עבר, מקבלים אותם ומתקנים את כל הדורש תיקון;
  5. אנחנו מחמיאים לעצמנו על ההישגים שלנו, על ההתקדמות שלנו ועל ההתמודדות המיטבית עם כל הקשיים והאתגרים שצצים בדרכנו;
  6. אנחנו מקבלים את עצמנו כפי שאנחנו ולומדים איך להקרין את העצמי הפנימי היפה והאמיתי שלנו החוצה; אנחנו מבינים שביטחון עצמי גבוה הוא הדרך שאנחנו עושים ולא היעד, ויודעים שהוא ילך ויתעצם ככל שנמשיך לצעוד.

ניר זר קואצ'ר לביטחון עצמי

 

רוצים קואצ'ר לחזק את הביטחון העצמי שלכם? אל תחכו!

אל תוותרו על האפשרות להראות את עצמכם לעולם, לחוות את עצמכם במלוא הדרכם, להנות מעצמכם ומהתדמית שתיווצר לכם. אתם יכולים לחזק את הביטחון העצמי שלכם ולחיות את החיים המלאים, הטובים והמספקים שאתם חולמים עליהם. אל תחכו יותר מדי. דברו איתי, ויחד נמצא את הדרך הטובה והבטוחה לביטחון עצמי גבוה. אתם ראויים לכך!

הגיע הזמן לקחת שליטה על החיים

התחילו תהליך אימון עם ניר זר
או קבעו שיחת ייעוץ ללא התחייבות

מאמרים נוספים
מתאמנים מספרים על החוויה​
ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות
ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות
מאמן אישי, זוגי ועסקי. מייסד ובעלים של חברת 'ניר זר בע"מ' לאימון ויעוץ. עוסק בתחום מעל 9 שנים. ליווה ואימן מאות אנשים בתהליכי אימון לעבר השגת היעדים והמטרות שלהם. זכות גדולה עבורי להוביל אנשים ולהיות חלק מהמסע שלהם לעבר הפסגה!
לייעוץ אישי ללא תשלום >>

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן