ניר זר – קואצ'ר

איך להציל את הזוגיות

איך להציל זוגיות במשבר
תוכן עניינים

אין דבר קשה יותר בחייהם של בני זוג מאשר זוגיות במשבר. הקושי העיקרי הוא בהבנה שלא תמיד אפשר לאחות את השברים, ושגם אם מנסים ומאוד משתדלים לגשר על הפערים ולעבוד על הבעיות, לפעמים אין מנוס מפרידה ומגירושין. אז נכון שלעיתים גירושין הם בלתי נמנעים. אבל אם אתם עדיין אוהבים ועדיין מחויבים לבני הזוג ולזוגיות עצמה, אל תמהרו לפתוח את הדלת שתוביל אתכם החוצה.

 

איך לתקן מערכת יחסים במשבר?

חשוב לדעת שגם כשקשה ונראה שאין דרך להתגבר על המרחק שנוצר ביניכם, אפשר להציל את הזוגיות ולהתגבר על הקשיים ועל הבעיות. זהו תהליך שדורש עבודה מעמיקה, מחויבות, נכונות לשנות ולהשתנות ורצון רב להצליח. אז איך להציל את הזוגיות ולתקן מערכת יחסים במשבר ולמנוע פרידה? הינה כמה עצות טובות ומועילות לתקן זוגיות במשבר.

 

קבלו אחריות על המצב

חיי הזוגיות הם שותפות, ושני השותפים אחראים לה. זה אומר ששניכם יחד הסכמתם לקבל אחריות על האיחוד ביניכם ועל השותפות שלכם. ברגעים של קושי אנו נוהגים להפנות אצבע מאשימה כלפי בן הזוג ולא שואלים את עצמנו איך אנחנו אחראים למצב ומה יכולנו לעשות אחרת כדי למנוע אותו. אם תהיו כנים עם עצמכם, תהיו חייבים לקבל את העובדה שגם אתם אחראים למה שקורה בחיי הזוגיות שלכם. לפני שתוכלו לשפר את המצב, קבלו עליו אחריות והתחילו בכך שתתקנו בכם את כל מה שדורש תיקון.

אני בביטחון מלא יכול לעזור לך להתקדם קדימה
לקביעת שיחת ייעוץ דרך ווטסאפ:
אם תרצו שאחזור אליכם טלפונית, השאירו פרטים בטופס:

 

תהיו מוכנים לשתוק קצת ולהקשיב

יש מצבים שבהם תידרשו לשתוק קצת ולהקשיב. לפעמים ההתעקשות שלכם לדבר רק תוסיף שמן למדורה. אם אתם מרגישים שאתם צריכים קצת זמן להירגע, צאו מהבית; צאו להליכה או לנסיעה קצרה; תהיו לבד עם עצמכם; נִשמו עמוק וחִזרו הביתה.

 

שבו והקשיבו לבן הזוג, שמעו מה יש לו לומר, תנו לו מרחב בטוח להביע את עצמו. אם תהיו נכונים להקשיב לבן הזוג, גם הוא יהיה נכון להקשיב לכם. כשיגיע הרגע שלכם לדבר, דברו ברוגע ובכבוד, בהערכה ועם הרבה אהבה. דברו מהלב ולא מהראש. זאת הדרך הטובה ביותר לתקשר במערכת יחסים זוגית.

 

משבר זוגיות

פשרה היא לא מילה גסה

פשרה היא לא מילה גסה. להפך – פעמים רבות היא הדבר היחיד שנחוץ כדי לפתור בעיה בחיי הזוגיות. אם אתם באמת רוצים לשנות דברים בחיי הזוגיות שלכם, הביעו נכונות להתפשר. ככל שתביעו נכונות להתפשר, כך תגלו שגם בן הזוג ירצה להתפשר למענכם. בחרו את המלחמות שלכם. התעקשו רק כשממש אין ברירה. הקשיבו לבן הזוג. דעו מתי להתעקש ומתי לשחרר ולוותר. לפעמים דווקא הוויתור מוביל אותנו לפתרונות טובים בהרבה, אז אל תוותרו עליו.

 

הקיפו את עצמכם באנשים תומכים

עם מי אתם נוהגים לבלות יחד כזוג? האם אתם מבלים עם אנשים גרושים או עם אנשים שסובלים ממערכות יחסים מעורערות, קשות וכואבות? אף שבדרך כלל אין לאנשים שבסביבתנו כוונות רעות, אנחנו מושפעים מהאנרגיות שלהם. הקיפו את עצמכם בסביבה תומכת, באנשים יציבים רגשית, בחברים שנהנים מחיי זוגיות טובים, חזקים ויציבים. דעו שרק הם יוכלו לתמוך בכם בתקופות משבר קשות, לייעץ לכם ולסייע לכם להתגבר על הקשיים. חברים טובים שנמצאים במערכות יחסים טובות יספקו לכם תמיכה ויתנו לכם השראה שתשתקף במאמצים שלכם להציל את הזוגיות שלכם ולהשיג זוגיות מאושרת, אוהבת ותומכת.

 

איך להציל את הזוגיות? הסתייעו בייעוץ זוגי

אומנם לא פשוט להבין שיש צורך בייעוץ זוגי, אך לעיתים קרובות זאת הדרך היחידה להתגבר על קשיים ומשברים בזוגיות. ייעוץ זוגי ילמד אתכם איך לשקם זוגיות במשבר, איך להתגבר על קשיים, איך לגשר על הפערים שנפערו ואיך לפתוח מחדש את ערוצי התקשורת ביניכם.

אם אתם מוכנים להתחיל בתהליך של אימון זוגי, התחייבו לתהליך והיו מוכנים ונכונים להשקיע בו עבודה. העבודה הרגשית בתהליך הייעוץ איננה פשוטה. היא יכולה להיות סבוכה ומאתגרת ולעורר שדים רדומים מהעבר. ובכל זאת אל תוותרו – זהו תהליך חיוני והכרחי להתפתחות הרגשית של כל אחד מכם בנפרד ולהתפתחות שלכם יחד כזוג.

לכל שאלה, תהייה או פנייה אני כאן בשבילכם – יחד הדרך נראית ברורה יותר.
ניר זר, קואצ'ר זוגי

הגיע הזמן לקחת שליטה על החיים

התחילו תהליך אימון עם ניר זר
או קבעו שיחת ייעוץ ללא התחייבות

מאמרים נוספים
מתאמנים מספרים על החוויה​
ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות
ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות
מאמן אישי, זוגי ועסקי. מייסד ובעלים של חברת 'ניר זר בע"מ' לאימון ויעוץ. עוסק בתחום מעל 9 שנים. ליווה ואימן מאות אנשים בתהליכי אימון לעבר השגת היעדים והמטרות שלהם. זכות גדולה עבורי להוביל אנשים ולהיות חלק מהמסע שלהם לעבר הפסגה!
לייעוץ אישי ללא תשלום >>

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן