ניר זר – קואצ'ר

אודות

נעים מאד, אני ניר זר

מאמן אישי מוסמך מטעם מכללת ICCM ישראל ומתמחה באימון תוך כדי שינוי הרגלים ומתן כלים להתמודדות.

במהלך הקריירה הובלתי מאות אנשים לתוצאות שיא ושיפרתי את חייהם כתוצאה מתהליכי הליווי שלי ושל הצוות שלי. אנחנו עוזרים לאנשים לצלוח אתגרים ולשבור מחסומים אישיים המונעים מהם להגשים את חלומם. תחושת הסיפוק היא גדולה ואני רואה בעבודה שליחות רבה.

במאמר מוסגר אומר שאני מאמין ברמ"ח אבריי שיחד נוכל לשבור כל חסם ולא נעצור עד שנשיג את כל המטרות שלך!

המציאות שלך היא נגזרת מצורת החשיבה שלך ומהעשייה היום יומית שלך, ודרך כלים שיטתיים ופרקטיים אפשר להגיע למציאות שניתן רק לחלום עליה. תצאו מאזור הנוחות שלכם – אפשר להגיע למקומות נפלאים! כולנו חיים פעם אחת ובגלל זה הגיע הזמן לחיות כמו שאנחנו רוצים באמת.

מאמן אישי מוסמך-ניר זר
ניר זר מאמן אישי מוסמך

איך הכל התחיל?

בגיל 12, אמא שלי נפטרה בפתאומיות ואבא שלי התחתן בשנית. בתקופת ההתבגרות שלי הייתי צריך להתמודד עם אתגרים שלא חשבתי שיהיו לי.

סיגלתי צורות חשיבה והרגלים שעזרו לי להתמודד ולהתקדם בחיים למרות המחסור באמי, שהייתה העוגן הכי חזק שהיה לי בתור ילד.

המצב החדש, יצר אצלי יכולות להתמודדות ועיבוד מצבים, כישרון לפשט דברים מסובכים ולהנגיש אותם. עם השנים פיתחתי כלים וצורות חשיבה שהבשילו סופית בסיום לימודיי במכללת ICCM ומאז אני מגשים את הייעוד שלי כמאמן אישי.

לפעמים, הפער בין הרצוי למצוי יכול להראות גדול. אם הגעת לכאן כנראה שברור לך שאפשרי עבורך להגיע למטרה שלך ולהצליח בגדול. תהליכים מקצועיים בשיטת האימון עוזרים למיליונים ברחבי העולם לשבור מחסומים, להגשים מטרות, לייצר מוטיבציה ולהצליח בתחומים החשובים ביותר ביניהם: זוגיות, קריירה, בריאות והתמודדות גם עם החלקים הלא פשוטים של החיים.

איפה תפגשו אותי?

אני מלווה ומאמן אנשים רבים מכל רחבי הארץ ובכל הגילאים, במרבית הזמן זה מתבצע בקליניקה בפתח תקווה, אך כיום גובר הרצון של מטופלות ומטופלים רבים לקיים שיחות דרך הזום, זוהי אפשרות שאני תומך בה על מנת להקל ולהנגיש את המפגשים ככל הניתן.

מה ההבטחה שלי?

ההחלטה להוביל אותך לפסגות הגבוהות ביותר מלווה בהרבה מאד אחריות ולכן חשוב להבין מהצד שלנו שנעשה הכל בכדי שאת או אתה תצליחו לסגל את היכולות והכישורים הנדרשים להשגת כל המטרות והיעדים. לשם כך נספק לך מסגרת אינטנסיבית, יום יומית, וזמינות שאין כמוה בשום מסגרת אחרת של ליווי אישי. מתוך הבנה ששינוי אמיתי, איכותי ומדויק מגיע עם יחס אישי בלתי מתפשר.

מוכנים לצאת לדרך?

אחרי שהבטחתי לך שנעשה הכל כדי להוביל אותך להצלחה – האם את/ה מוכנ/ה להתחייב עבור ההצלחה שלך ולעשות כל מה שנדרש כדי להגיע ליעד? אני מזמין אותך ליצור איתי קשר וביחד נבדוק מה בדיוק אנחנו רוצים ואיך הכי כדאי להגיע לשם.
ההבדל היחיד בין חלום רחוק למטרה אפשרית הוא תכנית פעולה נכונה!

נגן וידאו
100 +
לקוחות שאימנתי
0
שנות ניסיון באימון
1000 +
עוקבים ברשתות החברתיות
0 +
שעות אימון וטיפול

הכירו את הצוות

אנו שמחים להציג בפניכם את הצוות המנצח של המאמנים האישיים שנבחרו בקפידה.

בין אם אתם מחפשים הכוונה בקריירה, לשפר את כישורי התקשורת, שואפים לשפר את יכולות המנהיגות, לחזק ולקדם את העסק, לשפר את מערכת היחסים או שאתם מחפשים התפתחות אישית מכל סוג שהוא, המאמנים שלנו כאן כדי לספק את הליווי, ההדרכה והתמיכה שאתם צריכים בדרך להגשמת כל החלומות. אנו מאמינים בגישה הוליסטית לאימון, המתייחסת הן להיבטים המקצועיים והן להיבטים האישיים של חייכם כדי ליצור שינוי והגשמה מתמשכים.

השינוי שלכם מתחיל כאן 👇

ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות

ניר זר

מאמן אישי ועסקי

יעל דרומר

יעל דרומר

מאמנת אישית ומנטורית לביטחון עצמי

רוצים ליצור קשר? מלאו את הטופס:
לייעוץ אישי ללא תשלום >>

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן