ניר זר – קואצ'ר

התמדה יכולה לייצר עסק רווחי ומצליח

איך לייצר רווח בעסק
תוכן עניינים

אין ספק שלכל אחד ואחת מאיתנו יש חולשות וגם חוזקות. ואין ספק שלכל אחד ואחת מאיתנו יש את האמת הפנימית שלהם. סוג של "אני מאמין" שמלווה אותנו בכל פנייה שניקח בחיינו, ובכל שביל שנצעד בו. כיצד התמדה קשורה לכל זה? בואו נדבר יותר לעומק על העניין של הצלחה עסקית, התמדה ומה שבין לבין.  

בשורה התחתונה, כנראה לכל אחד מאיתנו יש סט שונה של חוזקת, כישורים, חולשות, תכונות אופי מולדות ועוד. בסט הכלים שלנו אנחנו משתמשים כדי להשיג את כלל המטרות שלנו בחיים, את השאיפות שלנו ואת החלומות השונים. המטרות והיעדים שלנו מושגים באמצעות אותם כישורים שאנו "מביאים לשולחן". וכדי להצליח להגיע להצלחה עסקית, אנחנו צריכים לשנס מותניים ולהציג כוח מנטלי רב ורצון בלתי מתפשר להצלחה. מה אם אנחנו מרגישים שזה פשוט לא קיים בנו, הרצון הזה לכבוש את העולם?

אביא דוגמה הנוגעת לעסק שליוויתי בעבר, לפני כמה שנים בודדות הגיע אלי לייעוץ עסקי, בעל עסק בתחום העיצוב הגרפי ובניית אתרים. בעל העסק היה מעוניין להכפיל את ההכנסות שהוא מצליח לייצר בשנה.

אלו הדברים שאמר לי בעל העסק
"היי ניר, חיפשתי המלצה על קואצ'ר עסקי ואמרו לי שאתה הכתובת, אני חייב ליצור תיק עבודות מהוקצע ומקצועי, כזה שאוכל להראות ללקוחות מתעניינים ולהרשים אותם. אבל, וזה אבל גדול, יש לי קושי בהתמדה, ומאוד קשה לי להשקיע במשהו לאורך זמן. זה לא חדש לעסק ולא התחיל היום, אני פשוט מתחיל משהו עם אנרגיות גבוהות, אבל אז אני לא מצליח להתמיד בו וזה כמובן מוריד אותי ופוגע לי במוטיבציה, וזה גם פוגע לי בעסק! יחד עם זאת אני יודע שאני מקצועי ואני בטוח שיש לי המון מה לתת ללקוחות"

לאחר שהקשבתי לו ולמסרים שעולים בין השורות, אמרתי לו שנבצע תהליך ליווי ממוקד להגברת יכולת ההתמדה. התגובה שלו הייתה מופתעת, הוא אמר לי "אבל ניר, איך קשור לעסק שלי ולרצון שלי להרוויח הרבה יותר? בדיוק בגלל זה אמרתי לו, אתה חייב לחזק את אחת היכולות המרכזיות ביותר בקרב בעלי עסקים ואנשים מצליחים, וזאת יכולת ההתמדה שלך!

"תבין אמרתי, התמדה היא שריר שבלעדיו אנשים וגם עסקים לא מצליחים להתרומם מעבר לתקרת זכוכית נמוכה, לא משנה כמה תרצה, תמיד תיתקל באיזושהי הסחת דעת או משהו אחר שצריך לעשות. דווקא שיפור יכולת ההתמדה יצור אצלך חוסן ויאפשר לך לנכס לעצמך ארגז כלים שיאפשרו להגיע להישגים גדולים, הרבה מעבר לציפיות הנוכחיות שלך, ובטח שתגשים את המטרות העסקיות שלך!"

 

מספר פעולות שפיתחו ושיפרו את יכולת ההתמדה שלו

במהלך התהליך של הליווי העסקי, הוא הגדיר לעצמו שעה וחצי ביום שמוקדשת כולה אך ורק ליצירת תיק העבודות המשופר שלו. עד כה, הוא המתין לתקופה מסוימת (חגים לדוגמה, כשיש יותר פנאי לרווקים וגם זה בספק) כדי "להתלבש" על תיק העבודות שלו. הסברתי לו שהוא חייב לפרק משימה כל כך גדולה למספר משימות קטנות. וכך הסברתי לו שיהיה לו עדיף לבנות את תיק העבודות שלו בשלבים, מה שהוביל אותו לסיים את תיק העבודות בשבועיים וחצי בלבד. 

עד התהליך, לא היה לו מושג כיצד לתפקד על פרסום בכל כך הרבה פלטפורמות אינטרנטיות שונות. שלב אחר שלב, הגענו למצב בו הוא מפרסם 10 פוסטים בשבוע בכל הדפים העסקיים שלו ברשתות החברתיות. כמו כן, בעבודה משותפת, עזרנו לו לפתח הרגל שבכל פעם שסיים לעבוד עם לקוח, הוא אוטומטית ביקש המלצה מאותו לקוח על השירות שקיבל.

 

האם שינוי הרגלים מתרחש בקלות? 

במקרה המתואר וברב המקרים שאני נפגש איתם יש אתגרים רבים בשינוי הרגלים. למעצב היה קשה בהתחלה לבקש את ההמלצות, אבל כשראה שהערך המוסף להמלצות הוא ערך של פרגון ופידבק חיובי, היה לו קל יותר לפתח הרגל קבוע. זה יצר לאורך זמן לא פחות מאשר עשרות המלצות והרבה הוכחות אותנטיות ברשתות החברתיות לכך שהוא עסק מקצועי, מומלץ על ידי עשרות, אמין וייחודי. במשך השנה הראשונה לשינוי המקצועי-עסקי שלו, הוא הצליח לייצר אחוזי סגירה הרבה יותר גבוהים מאשר הצליח לייצר עד אותה נקודה. 

בנוסף, תהליכי המכירה הלכו ונהפכו להרבה יותר קלים עם הזמן. השירותים שלו כבר כמעט מכרו את עצמם בעקבות הרבה פרגונים חשובים ופידבקים שהוא אסף. בסופו של דבר, ככל שתחזקו יותר את שריר ההתמדה שלכם, כך כנראה תצליחו לייצר הצלחה עסקית יותר טובה, תוכלו להגשים יעדים ולהשיג מטרות. 

בהצלחה, יותר ממוזמנים להתייעץ איתי ולחשוב יחד איך מפתחים אצלכם את שריר ההתמדה.

הגיע הזמן לקחת שליטה על החיים

התחילו תהליך אימון עם ניר זר
או קבעו שיחת ייעוץ ללא התחייבות

מאמרים נוספים
מתאמנים מספרים על החוויה​
ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות
ניר זר, קואצ'ר אישי, עסקי ומאמן לזוגיות
מאמן אישי, זוגי ועסקי. מייסד ובעלים של חברת 'ניר זר בע"מ' לאימון ויעוץ. עוסק בתחום מעל 9 שנים. ליווה ואימן מאות אנשים בתהליכי אימון לעבר השגת היעדים והמטרות שלהם. זכות גדולה עבורי להוביל אנשים ולהיות חלק מהמסע שלהם לעבר הפסגה!
לייעוץ אישי ללא תשלום >>

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן